Leestip van Boudewijn!

dinsdag 8 augustus 2017

Pas kregen wij een nieuwe leestip binnen van Boudewijn. Hij is 8 jaar en vindt lezen soms best lastig.

Maar gelukkig heeft hij boeken gevonden die hij leuk vindt om te lezen: ‘De drakenoppasser’. Boudewijn heeft nu plezier in lezen gekregen en de twee andere delen uit de serie zijn meteen besteld!

Dank je wel voor de tip, Boudewijn en wij hopen dat je nog veel meer leuke boeken vindt!

Dit zijn de boeken:

De Drakenoppasser 1, Eddie past een week op de draak van zijn oom. Eddie wordt wanhopig van het dier: hij brandt overal gaten in en zet het huis op stelten. Vanaf 7 jaar.

 

 

De Drakenoppasser gaat op reis (2). Eddie past nog steeds op de draken van zijn oom Mart. Als Eddies vader aanbiedt om de draken van oom Mart onder te brengen in zijn kasteeltje, loopt de boel volledig uit de hand. Vanaf 7 jaar.

 

 

 

 

 

De Drakenoppasser viert feest (3) Oom Mart kan niet op Eddies verjaardag komen. Als verrassing stuurt hij zijn twee draken. Eddie vindt het geweldig. Maar op draken passen valt niet mee. Wat doen die dieren toch rare dingen. Vanaf 7 jaar. 

 

Heb jij ook een leestip? Wij horen het graag!

 

Mail naar MLandman@probiblio.nl

Het Makkelijk Lezen Plein is
een initiatief van:



© ProBiblio; Makkelijk Lezen Plein 2011

naar boven