-
Ervaringen-
Beschrijf wat dyslexie voor jou betekent.
Dit kunnen rot ervaringen zijn, maar ook leuke ervaringen.
Stuur ons je ervaring. Je krijgt dan ook een plaats op deze site.
Als je wilt, mag je een foto meesturen, maar je mag ook anoniem blijven of een verzonnen naam opgeven.
Maar vertel anderen over je ervaringen met dyslexie.
-
Interviews-
We willen graag van mensen met dyslexie horen wat voor werk zij doen. Hoe zijn ze in dat werk terecht gekomen? Hoe gaan ze daarbij om met hun dyslexie? Heeft hun dyslexie juist voordelen?
We komen graag met mensen in contact die daar iets over willen vertellen. Mail naar jongeren@makkelijklezenplein.nl. Wij komen u dan interviewen.
