Tegenwoordig zijn er veel hulpmiddelen die je kunnen helpen bij je studie.

 

Klik hieronder op het soort hulpmiddel dat je zou kunnen helpen.

 

Probeer een hulpmiddel altijd eerst uit. 

Anders koop je misschien een duur apparaat, dat in de praktijk niet bevalt.

 


In het jongerendeel hebben we niet alle hulpmiddelen genoemd.

 

In het deel voor ouders vind je een compleet overzicht.

 

Hier vind je ook hoe je aan de hulpmiddelen komt.

Het Makkelijk Lezen Plein is
een initiatief van:



© ProBiblio; Makkelijk Lezen Plein 2011

naar boven