Daisyspeler


De Daisy-speler heb je nodig om gesproken boeken op Daisy-rom van Dedicon te lezen.

 

De Daisy-speler kun je vergoed krijgen, maar niet voor school.

 

Hoe dat allemaal gaat, vind je hier.


Je kunt de Daisy-rom ook op andere manieren lezen.

 

Op welke manieren vind je hier.

 

Hoe je aan gesproken schoolboeken en andere gesproken boeken komt,  lees je hier.

 

Informatie over de daisy-speler bij www.optelec.nl, www.lexima.nl en opdidaktsupplies.nl


Spika leest internetteksten voor en Wordteksten, e-mail en nog meer.

 

Spika staat op een USB-stick, dus je kunt hem op elke computer met een USB-aansluiting gebruiken.

 

Erg handig.

 


Je kunt Spika o.a. kopen via www.fluency.nl/.


IrisPen Expresse scant stukjes tekst en leest die voor.

 

Je hebt er wel een computer bij nodig.

 

Handig voor als je niet hele gesproken studieboeken wilt gebruiken.

 


Meer informatie vind je hier.


Deskbot voorleeshulp is een animatiefiguurtje dat internetteksten voorleest.

 

De stem klinkt af en toe een beetje Amerikaans, maar is goed te gebruiken.

 

Je kunt Deskbot gratis downloaden.

Het Makkelijk Lezen Plein is
een initiatief van:



© ProBiblio; Makkelijk Lezen Plein 2011

naar boven