Letmetype is een gratis woord-voorspellingsprogramma.
Als je typt, raadt het programma wat je wilt typen.
Er verschijnt een lijstje op je scherm met mogelijke woorden.
Je hoeft alleen nog maar het cijfer dat voor het goede woord staat te typen en het woord verschijnt op je beeldscherm.
Letmetype kun je gratis downloaden.
Rapid Typing
Rapid Typing is een gratis programma om te leren typen. Een van de krachtige eigenschappen is dat het zeer instelbaar is.
Zowel de inhoud van de oefeningen als het uiterlijk zijn aan te passen aan je wensen.
Ook de letter- en achtergrondkleuren, de lettergrootte, enz, zijn in te stellen.
Door middel van allerlei games kun je spelenderwijs leren typen.
Downloaden op: www.rapidtyping.com
Spraakherkenning
Dit programma kan je helpen als je ernstige dyslexie hebt.
Een paar van onze redactieleden hebben hun diploma kunnen halen dank zij dit programma.
Met dit programma kun je gesproken tekst omzetten naar geschreven tekst.
Je kunt dus je tekst aan je computer dicteren.
Je moet wel een beetje oefenen met het programma, omdat het programma jou stem moet leren kennen.
Hoe langer je met het programma werkt, hoe foutlozer het je teksten uittypt.
Je kunt dit programma bestellen via www.kindinbeeld.nl, www.kanteffspeech.nl of www.lexima.nl.
