Gesproken Engelse boeken.

 

Sommige Engelse boeken kun je in gesproken vorm downloaden van internet.

 

Sommige klassiekers zijn gratis.

Voor andere moet je betalen. 

 

Brits Engels gesproken boeken zijn vaak makkelijker te verstaan.


Hier vind je een overzicht van goede sites met audiobooks.


Overhoorjezelf met Charlie.

 

Ook om woordjes van de vreemde talen te leren.

 

Overhoorjezelf met Charlie leest de woordjes ook voor!

 

Overhoorjezelf met Charlie kost €19,95 per jaar.

 


Downloaden van www.overhoorjezelf.nl.


  Overhoor kun je gratis van internet downloaden. 

 

Een programma waarmee je Engelse, Duitse en Franse woordjes kunt leren.

 

Overhoor leest de woorden ook voor!

 

Een uitkomst voor  jongeren met dyslexie!

 




Teach2000 kun je gratis van internet downloaden.

 

Een programma waarmee je Engelse, Duitse en Franse woordjes kunt leren.

 

In Teach is het laten voorlezen van de woorden wat ingewikkeld.

 




Een reading pen scant woorden in het Nederlands en Engels en leest die voor.

 

Met de bijbehorende koptelefoon kun je hem ook op school gebruiken.

 

Je kunt ook de betekenis opzoeken van de Engelse en Nederlandse woorden.

 


Informatie via Irispen


Online woordenboek.

 

Geen geblader meer in dikke woordenboeken.

Geen gedoe met alfabetisch zoeken.

 

Woord intypen en de vertaling of de betekenis verschijnt op je scherm.

Handig.

 


Op woordenboeken.pagina.nl vind je een heleboel digitale woordenboeken bij elkaar.

 

Probeer welke je het prettigst vindt.

 

Sla ze op in je favorieten.

Het Makkelijk Lezen Plein is
een initiatief van:



© ProBiblio; Makkelijk Lezen Plein 2011

naar boven