Tips voor jou!


Voor sommigen van ons is lezen: luisteren naar gesproken boeken.

 

Hieronder noemen we gesproken boeken, die wij goed vonden.


Anderen hebben de boeken zelf gelezen. Deze boeken hebben vaak grotere letters.

 

Stuur ons ook jouw tip!

E-mail naar jongeren@makkelijklezenplein.nl

 

Het Makkelijk Lezen Plein is
een initiatief van:



© ProBiblio; Makkelijk Lezen Plein 2011

naar boven