Nieuw schooljaar: nieuwe boeken


Vind je het ook zo lastig om je nieuwe boeken uit elkaar te houden?
Zit je bij Duits met je Franse boek en bij natuurkunde met je geschiedenisboek, omdat ze zo op elkaar lijken?
Jérôme heeft er wat op gevonden: etiketten met een afbeelding!
Aan de afbeelding kun je zien, welk vak het is.
Je mag het Word-bestand gebruiken en veranderen.
Hopelijk helpt het jou ook!
Klik hier voor de etiketten.


Op tijd


Begin ruim op tijd met leren van pw's en/of so's.


Plannen


Maak planningen. Als je dat moeilijk vindt, maak ze dan samen met je ouders.

Hier vind je
een Excelbestand
om je huiswerk te plannen en een handleiding.


Het Makkelijk Lezen Plein is
een initiatief van:



© ProBiblio; Makkelijk Lezen Plein 2011

naar boven