We maken dagelijks leraren mee.

 

Veel leraren willen best rekening houden met onze dyslexie.

 

Maar vaak weten ze weinig van dyslexie.

 

Ze weten niet goed hoe ze ons kunnen helpen.

 

We hebben een heleboel tips voor ze.

 

Hieronder kunt u er naar doorklikken.

 

Als je nog andere tips hebt voor leraren, mail ze ons: mlandman@probiblio.nl

 

Het Makkelijk Lezen Plein is
een initiatief van:



© ProBiblio; Makkelijk Lezen Plein 2011

naar boven