Villa Willemina

Villa Willemina is een nieuw boek.  Het gaat over Willemina. Haar ouders erven een bejaardenhuis. Willemina vindt het helemaal niet leuk om daar te gaan wonen.

 

Maar Villa Willemina is geen gewoon huis. Er gebeuren allemaal geheimzinnige dingen. Het lijkt wel of het huis leeft. Ook de oude mensen die er wonen, zijn heel bijzonder. 

Door de mooie, beetje griezelige platen in het boek kun je het huis heel goed voorstelllen. Hopelijk komen er meer boeken over Willemina.

Het Makkelijk Lezen Plein is
een initiatief van:



© ProBiblio; Makkelijk Lezen Plein 2011