Heb je een tip voor andere kinderen die lezen moeilijk vinden?
Mail naar kids@makkelijklezenplein.nl.
Zo help je elkaar.
Je mag ook een filmpje insturen!
Klik hieronder als je naar tips van andere kinderen wilt gaan.
Heb je een tip voor andere kinderen die lezen moeilijk vinden?
Mail naar kids@makkelijklezenplein.nl.
Zo help je elkaar.
Je mag ook een filmpje insturen!
Klik hieronder als je naar tips van andere kinderen wilt gaan.
Het Makkelijk Lezen Plein is
een initiatief van:
© ProBiblio; Makkelijk Lezen Plein 2011