Sommige kinderen willen boeken lezen.
Andere kinderen willen boeken luisteren.
Wil je weten wat leuke boeken zijn om te lezen?
Of te luisteren?
Klik hieronder.
Sommige kinderen willen boeken lezen.
Andere kinderen willen boeken luisteren.
Wil je weten wat leuke boeken zijn om te lezen?
Of te luisteren?
Klik hieronder.
Het Makkelijk Lezen Plein is
een initiatief van:
© ProBiblio; Makkelijk Lezen Plein 2011