Wat is dyslexie?

 

Wil je weten wat dyslexie is?  


Wil je een werkstuk maken over dyslexie?
 


Of wil je een boek lezen over een kind met dyslexie?

 

Kijk hieronder.





Klokhuis over dyslexie

Wat is dyslexie nou precies en hoe kan het behandeld worden?

 

Lisa legt uit welke testen je moet doen om er achter te komen of je dyslexie hebt. En welke oefeningen kan je doen om dyslexie onder controle te houden?

Maar echt over gaat het nooit, je moet altijd blijven oefenen. Ga naar de uitzending

Logo Klokhuis


Het Makkelijk Lezen Plein is
een initiatief van:



© ProBiblio; Makkelijk Lezen Plein 2011

naar boven