Goed nieuws: lezen met Yoleo wordt in 2019 helemaal gratis!

donderdag 20 december 2018

Kijk, dat zijn nog eens goede voornemens! Begin januari 2019 kun je helemaal gratis alle boeken in het assortiment van het online leesprogramma Yoleo lezen. In het nieuwe jaar wordt Yoleo namelijk een uitleenservice van De Bibliotheek

 

Gratis lezen met Yoleo
Om het unieke Yoleo leesplezier te ervaren is het vanaf dan niet meer nodig om boeken te kopen in de digitale omgeving. Je kunt ze straks online lenen en gratis aan je Yoleo boekenkast toevoegen. Het enige wat je daarvoor nodig hebt is een lidmaatschap en  je pasnummer van je lokale bibliotheek. Heb je nog geen bieb-abonnement? Geen punt, voor kinderen tot 18 jaar is dit helemaal gratis!


 
Nog meer keuze


Natuurlijk kun je gewoon zoals je gewend bent blijven lezen met je eigen Yoleo-account. De boeken die je al in je boekenkast hebt blijven daar gewoon staan. Straks kun je daar dus gratis boeken uit de Yoleo-collectie aan toevoegen. En er is nog meer goed nieuws: de Yoleo-collectie wordt komend jaar weer uitgebreid met leuke nieuwe titels.

 

En nu?


Jij hoeft niets te doen nu, er is geen actie nodig. De komende periode treffen wij alle voorbereidingen voor de overgang naar gratis lezen met Yoleo. Als het zover is, ontvang je weer bericht van ons.
 
Yoleo wenst je in 2019 onbeperkt leesplezier!

 

Lezen met Yoleo is leuker en makkelijker


Tienduizenden kinderen lezen met het online platform van Yoleo via een medium waar ze dol op zijn: hun computer of iPad. Met meer gemak dan normaal, want boeken worden bij Yoleo met een menselijke stem voorgelezen. En een handig karaokebalkje loopt mee met de tekst in het beeldscherm. Hoe meer je leest, hoe meer punten je verdient. En met die punten verrijk je je eigen online wereld. Dat motiveert! Zelfs kinderen die moeite hebben met lezen krijgen er zo weer plezier in. 

 

Deze reacties spreken boekdelen

“Het lezen is nu een feest!” (Femke, 11 jaar, en Gaya, 12 jaar)

 

“Mijn zoon las nooit. Op Yoleo leest hij 40  bladzijdes in een dag” (moeder Yvonne)

 

“Yoleo is een schot in de roos!” (de moeder van Thies)

 

“Met het Yoleo-boek van de Fluisterkelders zijn al een aantal van mijn leerlingen de hele serie in het 'echt' gaan lezen. Ook ik ben grote fan van Yoleo.” (RT’er Maartje)

 

“Snel succes boeken met lezen. Dat kan met Yoleo!” (dyslexiespecialist Esther)

naar boven