Deze site is voor alle kinderen die lezen niet zo makkelijk vinden.

En voor hun moeders, vaders, meesters en juffen.

Ga ook eens naar het Makkelijk Lezen Plein in de bibliotheek.
Daar hebben ze heel veel voor jou:
leuke leesboeken, luisterboeken, DVD's en CD-rom's.

  •  Kinderen 
    • Leestip van Boudewijn!

      Pas kregen wij een nieuwe leestip binnen van Boudewijn. Hij is 8 jaar en vindt lezen soms best lastig.

      Maar gelukkig heeft hij boeken gevonden die hij leuk vindt om te lezen: ‘De drakenoppasser’. Boudewijn heeft nu plezier in lezen gekregen en de twee andere delen uit de serie zijn meteen besteld!

      Dank je wel voor de tip, Boudewijn en wij hopen dat je nog veel meer leuke boeken vindt!

      Dit zijn de boeken:

      De Drakenoppasser 1, Eddie past een week op de draak van zijn oom. Eddie wordt wanhopig van het dier: hij brandt overal gaten in en zet het huis op stelten. Vanaf 7 jaar.

       

       

      De Drakenoppasser gaat op reis (2). Eddie past nog steeds op de draken van zijn oom Mart. Als Eddies vader aanbiedt om de draken van oom Mart onder te brengen in zijn kasteeltje, loopt de boel volledig uit de hand. Vanaf 7 jaar.

       

       

       

       

       

      De Drakenoppasser viert feest (3) Oom Mart kan niet op Eddies verjaardag komen. Als verrassing stuurt hij zijn twee draken. Eddie vindt het geweldig. Maar op draken passen valt niet mee. Wat doen die dieren toch rare dingen. Vanaf 7 jaar. 

       

      Heb jij ook een leestip? Wij horen het graag!

       

      Mail naar MLandman@probiblio.nl

       Nieuwsoverzicht
  •  Jongeren 
  •  Ouders 
    • Leestip van Boudewijn!

      Pas kregen wij een nieuwe leestip binnen van Boudewijn. Hij is 8 jaar en vindt lezen soms best lastig.

      Maar gelukkig heeft hij boeken gevonden die hij leuk vindt om te lezen: ‘De drakenoppasser’. Boudewijn heeft nu plezier in lezen gekregen en de twee andere delen uit de serie zijn meteen besteld!

      Dank je wel voor de tip, Boudewijn en wij hopen dat je nog veel meer leuke boeken vindt!

      Dit zijn de boeken:

      De Drakenoppasser 1, Eddie past een week op de draak van zijn oom. Eddie wordt wanhopig van het dier: hij brandt overal gaten in en zet het huis op stelten. Vanaf 7 jaar.

       

       

      De Drakenoppasser gaat op reis (2). Eddie past nog steeds op de draken van zijn oom Mart. Als Eddies vader aanbiedt om de draken van oom Mart onder te brengen in zijn kasteeltje, loopt de boel volledig uit de hand. Vanaf 7 jaar.

       

       

       

       

       

      De Drakenoppasser viert feest (3) Oom Mart kan niet op Eddies verjaardag komen. Als verrassing stuurt hij zijn twee draken. Eddie vindt het geweldig. Maar op draken passen valt niet mee. Wat doen die dieren toch rare dingen. Vanaf 7 jaar. 

       

      Heb jij ook een leestip? Wij horen het graag!

       

      Mail naar MLandman@probiblio.nl

       Nieuwsoverzicht
  •  Leerkrachten 
    • Leestip van Boudewijn!

      Pas kregen wij een nieuwe leestip binnen van Boudewijn. Hij is 8 jaar en vindt lezen soms best lastig.

      Maar gelukkig heeft hij boeken gevonden die hij leuk vindt om te lezen: ‘De drakenoppasser’. Boudewijn heeft nu plezier in lezen gekregen en de twee andere delen uit de serie zijn meteen besteld!

      Dank je wel voor de tip, Boudewijn en wij hopen dat je nog veel meer leuke boeken vindt!

      Dit zijn de boeken:

      De Drakenoppasser 1, Eddie past een week op de draak van zijn oom. Eddie wordt wanhopig van het dier: hij brandt overal gaten in en zet het huis op stelten. Vanaf 7 jaar.

       

       

      De Drakenoppasser gaat op reis (2). Eddie past nog steeds op de draken van zijn oom Mart. Als Eddies vader aanbiedt om de draken van oom Mart onder te brengen in zijn kasteeltje, loopt de boel volledig uit de hand. Vanaf 7 jaar.

       

       

       

       

       

      De Drakenoppasser viert feest (3) Oom Mart kan niet op Eddies verjaardag komen. Als verrassing stuurt hij zijn twee draken. Eddie vindt het geweldig. Maar op draken passen valt niet mee. Wat doen die dieren toch rare dingen. Vanaf 7 jaar. 

       

      Heb jij ook een leestip? Wij horen het graag!

       

      Mail naar MLandman@probiblio.nl

       Nieuwsoverzicht
  •  Bibliotheken 
    • Leestip van Boudewijn!

      Pas kregen wij een nieuwe leestip binnen van Boudewijn. Hij is 8 jaar en vindt lezen soms best lastig.

      Maar gelukkig heeft hij boeken gevonden die hij leuk vindt om te lezen: ‘De drakenoppasser’. Boudewijn heeft nu plezier in lezen gekregen en de twee andere delen uit de serie zijn meteen besteld!

      Dank je wel voor de tip, Boudewijn en wij hopen dat je nog veel meer leuke boeken vindt!

      Dit zijn de boeken:

      De Drakenoppasser 1, Eddie past een week op de draak van zijn oom. Eddie wordt wanhopig van het dier: hij brandt overal gaten in en zet het huis op stelten. Vanaf 7 jaar.

       

       

      De Drakenoppasser gaat op reis (2). Eddie past nog steeds op de draken van zijn oom Mart. Als Eddies vader aanbiedt om de draken van oom Mart onder te brengen in zijn kasteeltje, loopt de boel volledig uit de hand. Vanaf 7 jaar.

       

       

       

       

       

      De Drakenoppasser viert feest (3) Oom Mart kan niet op Eddies verjaardag komen. Als verrassing stuurt hij zijn twee draken. Eddie vindt het geweldig. Maar op draken passen valt niet mee. Wat doen die dieren toch rare dingen. Vanaf 7 jaar. 

       

      Heb jij ook een leestip? Wij horen het graag!

       

      Mail naar MLandman@probiblio.nl

       Nieuwsoverzicht
  •  Contact 

Het Makkelijk Lezen Plein is
een initiatief van:



© ProBiblio; Makkelijk Lezen Plein 2011